Anda berada di halaman: Utama Catatan Pengunjung
Laporan Log Tamu
Paparan 1 - 20 of 29 keputusan Tambah baru
Nama Mesej
lll
Dihantar pada Sabtu, 10 Disember 2011 01:32 Lawat website penghantar Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/535.2 (KHTML, like Gecko) Chrome/15.0.874.121 Safari/535.2
jutaan tahniah buat anak2 SRAIB thn 6 sesi 2011 yg telah berjaya merubah corak anggapan sesetengah pihak
terhadap IRSYAD BALOK TERCINTA ini.. tahniah anak2,mga kalian lebih berjaya dan cemerlang di akhirat dan dunia
akn dtg... BiggrinBiggrin
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
hamba Allah
Dihantar pada Jumaat, 11 November 2011 07:18 Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:7.0.1) Gecko/20100101 Firefox/7.0.1 Facicons
Alhamdulillah portal sekolah sudah ada perubahan..tahniah kpd pihak admin. Kpd pengurusan sekolah terutamanya
mudir harap dapat membawa perubahan yang lebih baik kpd semua warga Irsyad Balok. Kuatkan semangat dalam
menempuhi segala cabaran dan dugaan..kami sentiasa menyokong sekolah yang amat dikasihi ini.
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
Rin
Dihantar pada Khamis, 03 November 2011 19:44 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/533.21.1 (KHTML, like Gecko) Version/5.0.5 Safari/533.21.1
Saya ingin mencadangkan agar ditambah ruangan \'Bank Soalan\' untuk dimanfaatkan oleh pelajar pada
cuti sekolah yang akan datang. Tq.
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
III
Dihantar pada Khamis, 15 September 2011 18:51 Lawat website penghantar Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2
Syukran di atas peringatan \'ibu\' yg prihatin... mga dgn ade cdgn n pandgn dr pelbagai pihak dpt
mempertingkatkan lg \'kuutuhan n tautan hati kita demi menjadikn Irsyad Balok jd institusi pendidikan
ulung dpantai timur... Ameen...
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
ibu
Dihantar pada Rabu, 13 Julai 2011 04:45 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2) Gecko/20100115 Firefox/3.6
kenapa ya,sekolah ni tak tukar pendapat mudirah kpd pendapat mudir? sepatutnya pihak sekolah mengubah dan
sentiasa update laman web ni.Kita faham pihak sekolah sibuk,tapi laman web ibarat pintu gerbang,jika pintu ni
pihak sekolah tak mampu nak urus bagaimana nak urus perkara yg lebih besar lagi?itu tak masuk cadangan dari
antilynas,harap pihak sekolah bersikap proaktif dan lebih bertanggungjawab,jangan timbulkan prasangka.Amat
malang jika sekolah sendiri,punca prasangka buruk.harap maaf dengan pandangan ikhlas ibu ni
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
kkk
Dihantar pada Rabu, 22 Jun 2011 02:12 Lawat website penghantar Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Chrome/12.0.742.100 Safari/534.30
sy pun sokong 1000% antilynas.... mga ade pembaharuan pd APIB-SRAIB n SMAIB.... \'bersatu teguh,
bercerai roboh,,,\' moh le... kite gerakkan bersame...... ayuhh...
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
lina
Dihantar pada Isnin, 13 Jun 2011 17:04 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.0.19) Gecko/2010031422 Firefox/3.0.19
assalamualaikum, saya sokong antilynas.
saya sokong sraib, saya bantah lynas!!!
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
antilynas
Dihantar pada Ahad, 12 Jun 2011 02:14 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13
Salam,puan admin
saya cadangkan agar puan kemaskini profile ahli lembaga pengarah,AJP Sek Ren dan
Men.Perkara ini penting kerana ibubapa suka melihat siapa dibelakang sekolah ini.Jika ada ramai golongan
cerdik pandai maka sekolah ini mantap pentadbiran dan hala tujunya.Cuba puan lihat laman web sek rangkaian
lain seperti Al Amin dan Darul Quran,ahli lembaga mereka dicatatkan latarbelakang mereka supaya ibubapa lebih
yakin apabila menghantar anak mereka ke sekolah tersebut.

Saya yakin AJP sekolah ini hebat hebat belaka
berdasarkan pesatnya pembangunan sek ini,sekarang ni sudah ada sek men,syabas.
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
lll
Dihantar pada Khamis, 09 Jun 2011 12:07 Lawat website penghantar Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Chrome/12.0.742.91 Safari/534.30
bile kita berada di sek lain yg same rangkaian dgn kite... kite dpt rase \'sikoh\' msyrkt
keliling... namun, jika di tmpt kita sndiri,,, terase sek kite (APIB) bagai \'tukun\' ade OK.. xde
lg OK.. bukan tabik hormat yg dminta... tp dimane kesatuan hati kite semua sebgai warge APIB... Ayuh
bangkitlahhh sedarlah dari mimpi.. bahawa kite sudah terlena yg lame..........
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
nzal
Dihantar pada Ahad, 29 Mei 2011 06:10 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 Facicons
insyaAllah akan di\'upload\'kan gambar mudir dgn kadar segera..syukran di atas keprihatinan saudara
huzaimi Biggrin
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
huzaimi
Dihantar pada Sabtu, 28 Mei 2011 17:24 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0.1) Gecko/20100101 Firefox/4.0.1
mana nya muka gb sraib? admin, upload la wajah gb kita yg baru tuuuu
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
adib
Dihantar pada Isnin, 02 Mei 2011 23:15 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.15) Gecko/20101026 Firefox/3.5.15 (.NET CLR 3.5.30729) 8987062903 control/5.02060
tahniah kepada SMAIB kerana walaupun baru 2 thn beroperasi namun jelas nampak hala tuju dan aktiviti yang
hebat! buat guru2 SMAIB dan anak2 di SMAIB, teruskan usaha anda. semoga Allah membuka jalan kejayaan dengan
lebih mudah... elakkan kontroversi dan ambil iktibar dari pihak terdekat... Smile
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
llll
Dihantar pada Ahad, 20 Mac 2011 20:15 Lawat website penghantar Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB6.6; .NET CLR 2.0.50727; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
salam 2u.. terima kasih di atas pandangan puan yg ideal itu.. maaf mencelah..rasenye tiada ape2 lg pertukaran
kelas setakat hr ini.. jd pihak tuan/puan xperlu lah tuduh melulu.. jika benar pun,ini adalah strategi sek utk
meningkatkan prestasi anak2 Sraib, & ank puan juga... lihatlah sekolah2 keb& sekolah2 hebat
dibandar..inilah antara strategi utk meningkatkan kualiti ank2 Sraib & ank pn juga.. berilah sokongan
@jika puan ade kaedah yg lebih hebat na mantop.. silalah hadir n tampilkan diri.. mungkin dgn tambahan idea
pihak tuan puan yg hebat, Insyaallah akan lebih memajukan lg pencapaian Syaksiah n akademik anak2 kami si
SRAIB tercinta ini... syukran jazilan...
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
Ibu prihatin
Dihantar pada Isnin, 28 Februari 2011 16:35 Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 4_2_1 like Mac OS X; en-us) AppleWebKit/533.17.9 (KHTML, like Gecko) Version/5.0.2 Mobile/8C148a Safari/6533.18.5
Assalamualaikum ....
Saya ingin meluahkan sedikit rasa tidak puas hati tentang pertukaran kelas setiap kali
selepas peperiksaan.Ini bermakna pertukaran akan berlaku sebanyak 4 kali dalam setahun.
Adakah ini langkah
yang paling praktikal??? Saya rasa langsung tidak kerana akan lebih mengundang masalah.
Kenapa pihak irsyad
selalu melakukan sesuatu yang memeranjatkan dan TIDAK BIJAK??
Kalau kelas ditukar setiap kali masuk ke tahun
lain, itu lebih praktikal...
Tindakan menukar kelas setiap kali lepas peperiksaan adalh suatu yang
\\\"kelakar\\\"...
Fikir-fikirkan lah wahai warga irsyad...
Wassalam....
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
mmm
Dihantar pada Khamis, 03 Februari 2011 10:56 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/534.10 (KHTML, like Gecko) Chrome/8.0.552.237 Safari/534.10
admin... portal dh menarik comey n sweet... apekate masukkn takwim 2011 skali.. parent pun bleh rujuk..
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
mmm
Dihantar pada Khamis, 03 Februari 2011 10:52 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/534.10 (KHTML, like Gecko) Chrome/8.0.552.237 Safari/534.10
Biggrin
salam 2 all.. hmm.. mcm2 luahan n kate2 di ruangan nie.. apapun buat insan2 hebat diluar sane.. kami mhon
agar berikan sokongan dan doa yg berpanjangan agar warga Irsyad gah dmuka bumi Allah dgn lahirnya insan2 hebat
spt anda dluar sane...doakan kami..WinkWinkWink
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
nzal
Dihantar pada Rabu, 02 Februari 2011 05:46 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 Facicons
terima kasih di atas teguran...insyaAllah perkara ini akan diperhalusi.mohon kerjasama puan utk bertemu dgn
mudirah bagi membincangkan perkara ini.
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
lina
Dihantar pada Khamis, 27 Januari 2011 19:33 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.0.19) Gecko/2010031422 Firefox/3.0.19
assalamualaikum
sekalung penghargaan buat barisan muallim muallimah irsyad atas usaha bersungguh-sungguh
mendidik anak2 kami. cuma ada sebahagiaan kecilnya yang mendidik kurang mengikut sunnah (memarahi dan menegur
dengan nafsu amarah). mohon mudirah perhalusi perkara ini, kerana antara sedar dengan tidak, ia akan membuat
anak2 kita keliru dalam membina identiti spt yang dianjurkan dalam Islam. maaf, terima kasih
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
nzal
Dihantar pada Selasa, 25 Januari 2011 05:22 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 Facicons
terima kasih di atas segala komen..insyaAllah ana bagi pihak admin akan berusaha menjadikan portal ini lebih
menarik..
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan
hilmun
Dihantar pada Jumaat, 21 Januari 2011 21:46 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; GTB6.6; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; CMDTDF; InfoPath.3; .NET4.0C)
Assalamualaikum...kami sekeluarga ucapkan terimakasih byk2 kpd muallim/ah, & pihak pengurusan..dr thn
2001 (1st batch) hingga 2010. Alhamdulillah, anak2 lepasan SRIAB berjaya. Di Al-amin ada 2 jam slot pendidikan
visual utk kreativiti anak2. mgkin boleh diaplikasi juga di irsyad tapi di sini jumaat pun kelas sampai ptg
(mmg ada xtra 2 hrs dr sriab). tqvm
  KedudukanKedudukanKedudukanKedudukanKedudukan